Jepjep, eilen piti mulla olla hammasleikkaus tai resektioksihan ne sitä kutsuu. Olin varautunut keitoilla ja kaikilla koska kuvittelin etten sitten pysty syömään mitään ja kaikkee. No menin reippaana (PELOKKAANA) tyttönä lääkäriin, ensiksi odottelin YLI 20min että pääsin edes sisälle huoneeseen. Kovin lupaavasti taas siis alkoi, yli 20min myöhässä! Sitten lääkärisetä tuumaa että ei ne tänään voi leikata. (WTF!?) Minä kun olin valmistautunut henkisesti ja kaikkee tähän asiaan, viime kerralla kuitenkin puhuttiin että se oltais nyt tehty. Joten kyllä olin pettynyt, aatelkaa nyt. Sehän olisi tällä hetkellä käyty jo läpi mut ei. Istun tässä sohvalla, hampaat oireilee, nenä on tunnoton ja tohon ylähuulen alle sattuu kun liikuttaa huulia. Tätä p*skaa on takana nyt kolme viikkoa ja mä luulin että nyt oltaisi jo menossa parempaan suuntaan. Otettiinkin takaapakkia. Seuraava aika mulla onkin MARRASKUUSSA! Mä olen varma että tää suu mätänee ennen sitä ja hampaat tippuu itsestään pois. Ens viikolla otan puheluita eteenpäin, pakkohan tälle on jotain tehdä ja pian en mä kykene odottamaan kuutta viikkoa kun tää kolmekin on jo tuntunut ikuisuudelta.

Mua niin ärsyttää, ketuttaa ja kaikkee.

Miksei ne nyt sitä siis leikanneet? No koska se on niin pahasti tulehtunu että se tulehdus pitäisi saada rauhoittumaan ensiksi. Ne vain avasivat hampaan nyt ja laittoivat sinne jotain lääkettä ja sitten väliaikainen paikka paikalleen. En vaan ymmärrä mitä tää hyödyttää? Sinne on kertaalleen jo sitä lääkettä laitettu ja se nyt ei auttanut mitenkään. Ja sit taas.. Luulis et niitten kannattaisi tässä ens viikolla/sitä seuraavalla laittaa sinne uudestaan sitä lääkettä. Mut eheii. Enkä mä myöskään ymmärrä miksen saanut ihan antibioottikuuria, koska eikö sellaisilla näitä tulehduksia hoideta? Koska jos tuo tulehdus tosta rauhoittuisi niin voisin varmaan kevyesti odotella kuusi viikkoa resektioon.. Sillon kai ei nuo hampaatkaan oireilisi yms. En tiedä, enhän minä mikään lääkäri ole, tai suukirurgi. Kaipa ne tietävät mitä tekevät. Vai tietääkö?

Ajattelin mä ens viikolla soitella kaupungille tai no Kyllöön (josta ne ovat laittaneet mut eteenpäin tonne Dextralle). Kysellä että eikö oikeesti voi mennä mihinkään muualle missä hoituisi tää asia nopeammin? Kyllössäkin hoitivat nopeammin ja kiireellisemmin tätä aikaa ja se kuitenkin on ihan kunnallinen hammashoitola! Jos ne eivät siellä osaa auttaa täytyy visiin soitella sinne Dextraan ja itkeä vähän enemmän. Jos sitten vaikka alkaisi tapahtumaan?

Nyt riittää tää hammaskiroilu, tää miksikään muutu vielä.

Tekisi mieli vetää karkkia kaksin käsin. Onko se sallittua? No ei oo, koska tahdon eroon näistä kiloista! Joten puren tässä hampaita sit yhteen ja kiroilen kun ei kunnolla voi sitäkään tehdä ilman vihlontaa..