20150612_144258.jpg

Valkosuklaa-limejuustokakkua. Nyt päästiin sitä maistamaan jopa. Ehdoton suosikki! Ei todellakaan liian makea, vaan ihanan kirpsakka ja pirteä. Ehdottomasti teen vielä joskus!

Tosiaan joo, tänään mä vanhenen. Ronjan pettymyksesksi emme juhli niinkään, kakkua syötiin viikonloppuna mut taitaa mamma esim. jäädä kokonaan ilman lahjoja. Mutta ei se maailmaa kaada, lahjat on kivoja ja niitä on kiva saada.. Mut enhän mä ees tarvii kai mitään. Tai no ainahan mä jotain keksisin ;) Tässä kuussa on ihan tarpeeksi menoja ilman lahjojakin joten unohdetaan ne!

Mitä menoja? Me lähdetään perjantaina Turkuun! Ai että ihanaa, mä olen niin ikävöinyt sitä kaupunkia ja niitä ihmisiä siellä. Parastahan tässä on se että ollaan siellä niin kauan kun viihdytään! Toni tulee aiemmin kotiin mutta mä en edes tiedä millon me takasin kotiin suunnataan.. Liekö tullaan takas (vitsivitsi!). Perjantaina tosiaan kurvaillaan Turkuseen ja sunnuntaina lähdetään Ruotsiin! Sekin lämmittää sydäntäni <3 en ole siellä käynyt moneen vuoteen. Olisin toivonut tapaavani parhaan ystäväni siellä mutta eheii, hän onkin paennut lapsien kanssa Turkkiin :( No can do! Better luck next time, whenever it are.

Eli nyt päästään vihdoin ja viimein tekemään jotain. Tonilla alkaa kolmas lomaviikko tänään ja nyt vasta tehdään jotain järkevää. Kotona oleilu alkaa jo kyllästyttää joten tää onkin ihan kivaa ja piristävää! Äipän kaa juttelin (Ronja kans), ne kovasti suunniteli herkkuja sinne sun tänne. Jäätelöä yms. Huhheijjaa. Ei saa mennä herkutteluksi koko Turun reissu! Ei saa! Mutta kyllä mä haluan torilla käydä jätskillä ;) Pehmistä on pakko saada! Olen himoinnut pehmistä nyt monta viikkoa, jokohan mä kohta saisin jostain pehmiksen ?

Huomenna lähdetään Idan ja Alexin kanssa käymään kattomassa eläimiä. Jätetään vauvat kotiin ja lähdetään isompien kanssa, saattaa tehdä molemmille lapsille hyvää. Uskoisin että molemmat kaipaavat sitä omaaikaa äitien kaa! Saa nähä keksitäänkö jotain muutakin, ehkä jätskit jossain? ;)

Herkkupylly is back!