SAM_2751.jpg

Pääsin kokeilee sitä vihdoinkin. Tässä minun versioni lime-valkosuklaajuustokakusta. En yhtään osaa sanoa mille maistuu mutta se varmaankin selviää vielä tämän päivän aikana :) Selailin ohjeita netissä ja tein niitten perusteella tämän kakun, joten varsinaista ohjetta en ole noudattanut (taaskaan!). Kiille on ehkä vähän liian paksua mut ei auta itkut enään. Tuskinpa kukaan edes siihen huomiotaan kiinnittää, ainakin näin toivon!

Kakku matkaa kanssani serkun synttäreille! Kaipa me äiti-ihmiset siinä myös vähän juhlitaan tulevaa äitienpäivääkin, sopivasti vaan sattuu serkulla olemaan äitienpäivänä myös synttärit! Meinasin kyllä ihan oman äitienpäiväkakunkin vielä tehdä, huomenna! Katsotaan mitä siitä tulee ;)

Tänään siis on tarkoitus lähteä juhlimaan ihanaista serkkutyttöä, Onnea vaan etukäteen 27 vuotta täyttävälle ihanaiselle (jos tätä satut lukee).

En ole kolmeen kuukauteen ollut yhtään iltaa poissa kotoa, joten vähän jänskättää miten minä pärjään sekä miten mies pärjää noitten lapsien kanssa! Rasmuskin täyttää tänään siis kokonaiset 3 kuukautta, herran jestas että aika taas rientää! Tulee kyllä ihan tarpeeseen tuo "ulkoilu", saa vaan nähdä mihin aikaan löydän itseni jo kotoa, toivottavasti kuitenkin vasta huomenna! Heh. Miten tää lähteminen nyt tuntuu näinkin hankalalta? Silloin kun Ronja oli vauva oli hän jo yökylässä mummon luona 10 viikkoisena. Nyt ei tulisi kuuloonkaan että Rasmus lähtisi kotoa pois, tai voi lähteä mut sillein et jompikumpi meistä on mukana. Onko musta nyt kuoriutunut joku leijonaemo joka vahtaa pentujaan eikä tahdo päästää silmistään?! - ON.

Mieskin kaipaisi jo välillä vähän kahdenkeskeistä aikaa. On vihjaillut viikonlopuista ja kaikkee. Mulla nousee niskakarvat pystyyn ajatuksesta että joutuisin olemaan Rasmuksesta niin kauan erossa! Apua, mikä mua vaivaa?! Tottakai me tarvittais kahdenkeskeistä aikaa, tekisi myös ihan hyvää nukkua kunnon yöunet ja kaikkee. Mut en mä tiiä, jotenkin tuntuu vaan niin pelottavalta jättää mun vauva jonkun toisen hoidettavaksi. Ehkä mä reipastun kun mä nyt tänään pääsen vähän ulkoilee ja muistan miten kivaa aikaa voi viettää ilman lapsia!  (vinkvink Toni jos luet tätä, niin kyllä me vielä tän kesän aikana tehdään jotain ILMAN lapsia!)

Nyt mun täytyy laittaa perheelle ruokaa ja ruveta itse valmistautumaan illan rientoihin!