Joo-o, kipeeksihän mä sitten tulin. Kuume nousi ja järkyttävä yskä astui kuvioihin. Nyt alkaa jo vähän helpottaa, yskä on edelleen aikamoinen ja nokka vuotaa mut paranemaan päin! Nyt toivon vaan että lapset ei tätä tautia sais!

Meidän räpätäti onkin ollut mökillä koko viikonlopun, on ollut aika hiljaista ja tyhjää kotona! Mut ihan hyvää tekee sille että pääsee välillä äidin helmoista pois. Se on kuitenkin niin paljon kanssani kotona. Oli eilen vaan tuumannut mökillä että hän niin toivoisi että isikin olisi siellä. Johtuen varmaankin siitä että he ovat olleet siellä tosi paljon ilman mua, se on vähän niinku ollut niitten juttu. No onneks tässä vielä on mahdollisuus mökkeillä vielä monta kertaa, joten varmasti pääsee räpätäti sinne isin kanssa (ja ehkä jopa äiti ja pikkuvelikin innostuu mukaan lähtee!).

Eilen ajateliin Tonin kanssa että JES, saadaan nukkuu pitkään. Helppoohan se on Rasmuksen kanssa, kyllähän se aina aamusin nukkuu tai haluais edes nukkua. Noo, ei eilen, ei todellakaan. Sillä oli niin kovasti aamusta heti asiaa ettei toivoakaan että oltais jatkettu unia. Kaipa me keretään nukkua sitten kun nää lapsukaiset muuttaa kotoa pois, hehe. Rasmuksella oli muutenkin eilen ihan outo päivä, se nukku minipäikkäreitä ja söi minimaalisesti. Toivottavasti tänään sit olisi normipäivä johon ainakin yhdet pidemmät unet kuuluisi! Luen katkerana muitten lapsista (jotka kanssa on syntyneet helmikuussa) niin toiset niistä nukkuu jo 6-8 tunnin pätkiä öisin. Miksei meilläkin?! Mammakin jaksaisi paremmin kun saisi öisin kunnolla nukuttua. Kyllähän Rasmuskin suht hyvin nukkuu, eka pätkä on yleensä 4-5 tuntia mutta sen jälkeen herää kuitenkin kolmen tunnin jälkeen taas syömään. Kyllä mä niin odotan niitä kunnon unia mut äkkiäkös tää aika menee. Kohtahan tuo mun vauva jo on 3 kk!

Eilen tein tacopiirakkaa. Namnam. En vaan käsitä, miten mä aina saan siitä liian löysää? Tai no ensinnäkin sitä ei malteta odottaa että se jäähtyy kunnolla, se on suurin syy. Mutta ai että kun se taas oli hyvää pitkästä aikaa, siihen kylkeen tietenkin fetasalaattia.

Tiistaina kävin syvärentouttavassa kuumakivihieronnassa, sain töistä työkavereilta lahjakortin hoitolaan kun jäin mammalomalle. Päätin nyt käyttää sen pois. Ajankohta oli ehkä maailman huonoin johtuen mun olotilasta. Mutta eipä sitä enään silloin aamulla voinut peruuttaa joten pakkohan sinne oli mennä! Se oli ihan mielenkiintoinen kokemus. En mä usko että se noita mun lihasjumeja auki sai mutta tokkopa sen tarkoitus sellainen olikaan. Enemmän se oli semmonen omalaatuinen hemmoteluhetki. Oli oikein kiva kokemus ja teki ihan hyvää päästä hetkeksi pois arjesta, edes pieneksi tunniksi. Mutta jos itse saisin valita niin kyllä mä ennemmin maksaisin ja menisin kunnon hierontaan. Mutta kyllähän sinnekin vielä kerkee!

Nyt aamupalaa naamaan ja mietitään kykenisikö sitä salille tänään. Vai vieläkö pitäisi huilia. Ei kylläkään jaksaisi enään! Tahtoo jo päästä liikkumaan ja rääkkäämään lihakisa ;D